Friday, June 24, 2011

1993 :





Dulu...

wherever you go,

I will follow~

pergi tadika sesama..

balik pun sama-sama,

tapi kena kejar dengan angsa tak sama.

Sebab mung lari laju,

aku mung biar terkedek-kedek kat belakang.

Dulu,

mung beli mende-mende mainan pun,

mung ajok aku main sekali.

Sebab mung takdok kawan lain.

Mung beli CD game Emulator King,

kite main dop sapa sebulan,

aboh dengan slumbernye ye gi rampas. 

haha nyaknye ke mung sebab CD tu duit mung.

Leni....





 Aku dop follow mu doh.

haha

Aku ikut jalan aku,

mung ikut haluan mung.

Aku sebagai adik hok juruh,

akan doakan hok terbaik untuk mung.

Selamat menempuh dugaan baru di tempat baru.

Selamat berbuat baik dengan orang yang belum tentu berniat baik.

Allah does not count on how many stairs that you've climbed,

but

He will count on how tough you are

to stay strong,

to get motivated,

to move on to da next higher stairs.

Sometimes we will fall because of our own recklessness

but don't worry as

the holder is all along da way up there,

for us.

*_*

Keep holding,

keep climbing,

it's a climb !   

Semoga Allah ambil yang susah daripadamu

dan kembalikan

yang senang dan terdaya untukmu.

ok lah.

Selamat menyempurnakan tanggungjawabmu

untuk agama,

bangsa, 

dan 

negara !



1 comment:

  1. fathi kate : kalo baca entri sendiri byk2 kali tu poyo.

    so kalo like entri sendiri tu jatuh tahap mende ye ?

    hahaa

    ReplyDelete

I'm paid enough if this post delightens you ^^